Euro – Dolar w roku 2037
Znak euro dolar to dla milionów osób na 5 kontynentach symbol kojarzony z operacjami finansowymi. Od trzydziestu lat euro dolar ułatwia klientom swobodne i intuicyjne zarządzanie środkami w dowolnych walutach, z dowolnego miejsca na ziemi i w każdym typie operacji.
Znak Euro-Dolar synonimem innowacyjności w 2037
Logo euro-dolar jest synonimem kreowania własnej rzeczywistości finansowej. Zapoczątkowana na początku XXI wieku w Polsce historia marki w roku 2037 dynamicznie kontynuuje etap rozwoju globalnego. Grupa sygnująca się tym znakiem to jedna z 40 największych firm na świecie, jedna z 15 największych w Europie i największa firma w Europie Środkowej. Dzięki niegasnącej pasji dla poszukiwania przełomowych rozwiązań Cinkciarz.pl wyewoluował z serwisu wymiany walut w dostawcę jednej z najbardziej kompleksowych usług finansowych w historii ludzkości. Dzisiaj usługi spod znaku euro-dolara to przede wszystkim kompleksowy system zarządzania zasobami. Cinkciarz.pl ustanowił nowy standard intuicyjnego zarządzania środkami płatniczymi. Firma zdobyła istotną część globalnego rynku elektronicznych usług finansowych, dzięki wdrożeniu prekursorskiej kombinacji tradycyjnej bankowości on-line z uniwersalnym, transgranicznym i ponadnarodowym mechanizmem płatności i wykonywania transferów pieniężnych.
System nie zostałby jednak tak skuteczny, gdyby nie charakteryzująca go kompleksowość: tradycyjne mechanizmy finansowe zintegrowano z praktycznie wszystkimi istniejącymi platformami i nośnikami. Euro-dolar pozwala klientom w prosty i intuicyjny sposób nie tylko wymieniać waluty czy przesłać pieniądze ale również uzyskać kredyt, zarządzać funduszem emerytalnym i ubezpieczeniami osobistymi, handlować na rynku Forex czy zawierać transakcje na większości wiodących światowych parkietów giełdowych.
Dzięki prekursorskiemu podejściu do wdrażania mechanizmów AI w świat operacji finansowych system przeniósł na nowy poziom mechanizmy obsługi klienta. Od lat udostępnia i rozwija rewolucyjną w swoim czasie, a obowiązkową z dzisiejszego punktu widzenia funkcję Wirtualnego Doradcy. Wirtualni Doradcy umożliwiają klientom powierzenie im prowadzenia polityki zarządzania aktywami klienta za pośrednictwem zautomatyzowanych, inteligentnych procesów, precyzyjnie odzwierciedlających zadaną przez klienta strategię indywidualną.
Euro-dolar szczyci się unikalną efektywnością swoich mechanizmów płatnościowych. Korzystając z usług firmy możemy natychmiast przenieść środki finansowe z dowolnego systemu transakcyjnego do innego systemu transakcyjnego. Dostawca usługi jest dumny z faktu, że popularyzacja jego przełomowych usług przyczyniła się w sposób fundamentalny do globalnej zmiany postrzegania walut i systemów monetarnych poszczególnych krajów i rynków. Dzisiaj, dzięki euro-dolarowi mamy w dowolnym miejscu i dowolnym momencie możliwość dokonania dowolnej transakcji, w dowolnej walucie, na rzecz dowolnego odbiorcy.
Poza zrewolucjonizowaniem sposobu w jaki transakcji dokonują osoby prywatne, dostawca usług spod szyldu euro-dolara konsekwentnie budował renomę instytucji wspierającej w planowaniu strategii wymiany walut i przeprowadzania płatności liczne instytucje na całym świecie. Wśród jego stałych, wieloletnich klientów instytucjonalnych znajdziemy zarówno korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, stowarzyszenia, kluby sportowe, a nawet urzędy i jednostki samorządowe.
Mimo, że według badań ponad 60 proc. ankietowanych globalnie kojarzy logotyp Euro – Dolar z finansami, to dla rosnącej grupy osób pierwszym skojarzeniem są media. Cinkciarz.pl rozwinął i aktywnie posługuje się zarówno siecią mediów tradycyjnych, prowadząc interaktywny newsroom relacjonujący multiplatformowo stan globalnych rynków 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Firma ma głębokie doświadczenie w autopromocji brandu poprzez sport. Jest wieloletnim sponsorem NBA i FIFA oraz partnerem strategicznym globalnej federacji sportów elektronicznych IeSF, do rozwoju której marka walnie się przyczyniła. Pod patronatem firmy, IeSF rozbudowała swoją pozycję do dzisiejszej, porównywalnej z rolą MKOL w końcu ubiegłego stulecia.
Brand euro-dolar w najbliższych latach
Wśród największych wyzwań stojących przed brandem spod znaku euro dolara na najbliższe lata liderzy marki wymieniają m.in.: rozwój własnej agencji ratingowej oceniającej wiarygodność kredytową poszczególnych instytucji i państw oraz kontynuowanie dążenia do spopularyzowania nowej elektronicznej jednostki rozliczeniowej jako międzynarodowo uznawanego wymienialnego środka płatniczego, równoważnego walutom państw narodowych.
Komentarze